Alice in Wonderland

Alice in Wonderland ATC
Voor een swap heb ik een Alice in Wonderland- ATC gemaakt.
Met mijn Silhouette Cameo heb ik een silhouette van Alice en een klok uitgesneden,
De hoed en het kaartje heb ik met de hand geknipt.
Het citaat is getypt in het font Typist en geprint om blauw cardstock.
Het klokje is vastgezet met een klein splitpennetje.
Als je de SVG-file of de Studio-File wilt hebben, laat dan een berichtje achter met je email-adres en dan stuur ik het op.

I participated in a swap where I had to make an Alice in Wonderland-ATC.
I designed a silhouette of Alice and a clock and cut it with my Silhouette Cameo.
The hat and the card were cut with scissors.
The quote is typed in font Typist and printed on blue cardstock.
The clock is attached with a small metal brad.
If you want the SVG- or Studio-file, let me know and leave me a message with your email and I will send it to you.


Have Fun & Enjoy!
Eveline

1 opmerking:

  1. Hé Eef,
    Leuke ATC (?)
    Ben sinds een week weer eens op m'n blog en ben beetje aan het bijlezen :D.
    Heb echt super veel zin in morgen!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...