Panda Traktatie






Een paar weken geleden werd mijn kleine monstertje 8 jaar. Aangezien hij helemaal gek is op panda's, wilde hij ook graag iets trakteren met panda's. Dus heb ik een paar avonden lang panda-traktaties gemaakt en mijn kleine grote vent was er heel blij mee!

My little monster turned 8 a couple of weeks ago. Because he is completely wild about panda bears, he wanted to treat his classmates with something panda. So I have been busy creating some panda-treats and my little big guy was really pleased with them!

Stampin' Up Small Oval punch, Owl punch, 1/2" circle punch; basic black & whisper white cardstock; Sharpie extra fine white pen

Eerst heb ik de oogjes gemaakt: 45 paar, 90 oogjes.

First I created the eyes: 45 pairs, 90 eyes.


Stampin'Up: 1" circle punch, Itty Bitty Accents punch; Curvy Keepsake Box Thinlits Dies; Basic Black & Whisper White Cardstock; Black extra fine Sharpie

Daarna de 45 doosjes in elkaar gezet en gevuld met snoepjes.

Then I put the 45 boxes together and filled them with candy.




Ik was zeer tevreden over het resultaat. Vind je ze niet schattig geworden?

I am very pleased with the result. Don't you think they're cute?


Have Fun & Enjoy!

Eveline

1 opmerking:

  1. Beste Eveline,
    ze zijn echt prachtig. Heb je het patroon van het doosje ook beschikbaar?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...