Fatherday Card


Gisteren heb ik twee kaartjes gemaakt: een voor mijn vader en een voor mijn schoonvader. De kaart voor mijn pa heeft meer een strandachtig kleurenschema en die voor mijn schoonvader is gemaakt met zijn lievelingskleuren: geel en blauw.

Yesterday I created two cards for my dad and father-in-law. The one for my dad has more of a beachy theme in terms of colors. The one for my father-in-law has his favorite colors: yellow & blue.

Colors: Pistachio Pudding, Pool Party, Baked Brown Sugar
Stamps: Something for Baby, Bring on the Cake
Punch: Postage Stamp
Framelits: Baby's First Framelits Dies


Colors: Midnight Muse, Lost Lagoon, Hello Honey
Stamps: Something for Baby, Bring on the Cake
Punch: Postage Stamp
Framelits: Baby's First Framelits Dies

Have Fun & Enjoy!

Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...